A warm welcome to all International visitors! Here you'll find my ready-to-print-and cut .PDF Templates, Silhouette .STUDIO cut-files and much more for sale! There are also some freebies! Please use the Google Translate button at the right sidebar to translate this page in your language! All orders can be payed by PayPal or IBAN. Prices are in € EURO. Please look at my Terms & Conditions page for more information.
Further information on the used materials etc. can be found on our personal blogs; links are in the right sidebar!

---- Do you want to order??? Please sent me an email with the required # numbers/names!! ---

zaterdag 9 juli 2011

# 16 Auto patroon / Car template


 

 



# 16 Auto patroon / Car template

€ 2,00

(Vier .PDF patronen van alle onderdelen, digitekst 'Just Married' en de werkbeschrijving).
English Tutorial available!
--------------------------------------------------------------------------

Extra mogelijkheid:
(alleen te bestellen indien men over een electrische Silhouette snijmachine beschikt!)
# 16a Silhouette .STUDIO snijbestand 'Auto'
+ € 0,75
(Totaalprijs is dan €2,75)

25 opmerkingen:

netsoojmik zei

wat een mooi patroon!

Irene zei

OOOOOOOOOOOOH wat ben ik blij dat ik zit!!!!!!!!!!!!!!!
Hoe krijg je het voor elkaar Sandra???????? Daar is de Magnolia auto-stempel toch helemaal niets bij!!!!!

Liefs, Irene

corry'kaart zei

hoy sandra
wat een pracht auto en wat veel werk!
groetjes van corry

corry'kaart zei

hoy sandra
wat een pracht auto en wat veel werk!
groetjes van corry

redscrap zei

wat een geweldig e auto, lijkt me wel erg bewerkelijk!
groetjes mina

Debbie Dolphin zei

Wow Sandra. Fantastic xxx
Hugs Debbie xx

celia zei

Schitterend!!!!!!!!

Liberta zei

Te gek die auto om te kwijlen.
Wat ben je toch een kanjer dat je dit voor ons allemaal ontwerpt.
vind hem super kan niet wachten om hem te maken. hihihihi.

Heel veel liefs, Lieb

Yolanda zei

WOW, wat een mooie auto, wel heel veel werk lijkt me maar dat zie er wel aan af. Echt voor een bijzonder iemand, of voor zoveel jaar getrouwd. Een meesterwerk!

Groetjes

Scraplijn zei

Ik wil dit ook gaan maken!!!!1 Zo mooi!!! en mijn dochter is bezig om haar rijbewijs te halen, als ze dat heeft, krijgt ze van mij een auto, hihi!!!!
(geen echte hoor, die heb ik zelf niet eens )
Sandra, je hebt een mail van me, ik heb geloof ik niet eerst de voorwaarden gelezen maar hoop dat het zo ook goed komt.
Dit is echt een superauto!!!!

C@ro zei

Wowsers, wat blits zeg!

Scrapchickies zei

Geweldig!! Ik heb hem zojuist besteld bij je! Groetjes Joyce

Nancy zei

Wow, this is amazing! I wanted to order, but the bank transfer to you would cost me more than $10. Oh well...I will definitely continue to follow your blog. You have beautiful creations!

Anouschka zei

Hallo Sandra,

Wat maak je toch altijd prachtige projectjes. Deze auto "geweldig"

groetjes
Anouschka

corrie zei

hoi sandra wat super super gaaf en mooi groetjes corrie

Leon & Karin zei

Hoi Sandra,

Op slag verliefd werd ik op je auto!Wat een ontzettend leuk idee! Ik begin net zelf met het knutselen en bloggen en heb me direct bij je aangemeld. Ik hou je in gaten!
Succes!

Groetjes,
Karin

carmim zei

I have made 2 of these cars for wedding gifts and they have both been admired greatly. Thank you for designing this lovely car Sandra x
http://carmimcrafts.blogspot.com/

Krista zei

Hoi Sandra,
Deze is zo ontzettend gaaf!!!
Ik ga je mailen! Want die wil ik ook eens maken!
xxx Krista

daisy zei

hoi sanrda

ik zou graag hiervan het patroontje komen, ho gaan we dat regelen? daisylovespooh@gmail.com is mijn mail;adres

vriendelijke groetjes
daisy

Frouwke zei

Hay Sandra,
Ik heb hem voor mekaar gekregen.
Hier is het resultaat
http://frouwkesrechthoekje.blogspot.be/2012/06/huwelijksauto.html
Hartstikke bedankt nog!
grts
frouwke

evlin95 zei

mooi! Ik kocht deze tutorial voor de bruiloft van mijn zoon in september hoop ik te leven! dank u

Nicole zei

Hoi hoi Sandra,

Ik kan maar 1 woord zeggen:
GE-WEL-DIG!!!

Liefs Nicole

Monique zei

Ongelofelijk knap!
Heb hem besteld!
groetjes
Monique

Sandy zei

I'd like to order the studio cut file for #16 Auto, but I'm not sure how to or what the cost would be for the US dollar. Please let me know. Thanks, Sandy
scrappinmaniac2001@yahoo.com

Carol Brown zei

I love it.